Dubbele pakking skimmers en inspuiters

• Aanmaker
    Onderwerp
    Reageer
    kajekaje
    Deelnemer

We hebben een bouwkundig zwembad met snelbouwblokken met EPS laag 80.

De geleverde skimmers en inspuiters zijn geleverd met twee pakkingen. Moet er 1 pakking achter de liner en 1 pakking dan voor de liner geplaatst worden of enkel een pakking op de liner? Dit geldt zowel voor de skimmers als de inspuiters.Het gaat om de versies van Aquareva.

Alvast bedankt voor jullie advies.

• Auteur
    Antwoorden
    • zwembadforum.eu
      14 juni 2020 om 20:20 #1440

Ja, je plaatst 1 pakking tussen het inbouwdeel en de folie en 1 tussen de flens en de folie. Dan zit het het beste dicht.

Draai de flens niet met een schroefmachine aan! Althans, doe de laatste slagen met een schroevendraaier. Vaak breekt een hoek af, dat is vervelend.

Maurice van den Heuvel is eigenaar van Bouwzelfjezwembad.nl. Founder van dit forum en al 30 jaar leverancier van zwembaden en accessoires.
      Nieuwsgierig? Bekijk mijn mini-cursussen over zwembaden.

Reageer
    • Ruud P
      28 juni 2020 om 21:28 #1718

Is er een verdeler van Aquareva skimmers?

In mijn bouwpakket ontbreekt één van de pakkingen !!

Reageer
    • zwembadforum.eu
      28 juni 2020 om 21:38 #1720

Aquareva wordt best veel verkocht. Ik weet dat Toppy.nl er veel van verkoopt en wellicht jou kan helpen. http://www.toppy.nl.

Maurice van den Heuvel is eigenaar van Bouwzelfjezwembad.nl. Founder van dit forum en al 30 jaar leverancier van zwembaden en accessoires.
      Nieuwsgierig? Bekijk mijn mini-cursussen over zwembaden.

Reageer
    • Ruud P
      28 juni 2020 om 22:03 #1724

Ja, die Aquareva zijn skimmers van Procopi BWT, en die groothandelaar zit blijkbaar in Luik zie ik net.

Ik zal eens kijken bij Toppy

Reageer
Antwoord aan:

Dubbele pakking skimmers en inspuiters

Afbeeldingen plaatsen

Drag & drop, tap, of click

Je informatie:

Annuleren