filter pallet

• Aanmaker
    Onderwerp
    Reageer
    M GerritsMaresa Gerrits
    Deelnemer

Heeft iemand ervaring met de plug & swim filter pallet? Deze wordt op verschillende sites aangeboden, maar zie op die sites geen gebruikerservaringen.

Ik ben benieuwd of iemand hier van een dergelijke oplossing gebruikt heeft gemaakt. Of juist waarom niet 🙂

• Auteur
    Antwoorden
    • zwembadforum.eu
      10 maart 2021 om 11:17 #11500

Ik heb dit onderzocht of ik het ook wilde gaan leveren. De prijs is prima en de kwaliteit van de materialen ook wel.

Dus als je niet handig bent is het een optie. Persoonlijk kies ik voor andere merken en apparaten, maar is een kwestie van voorkeur ook. Als je alles los koopt ben je wel goedkoper uit.

Maurice van den Heuvel is eigenaar van Bouwzelfjezwembad.nl. Founder van dit forum en al 30 jaar leverancier van zwembaden en accessoires.
      Nieuwsgierig? Bekijk mijn mini-cursussen over zwembaden.

Reageer
    • M Gerrits
      10 maart 2021 om 11:41 #11518

Bedankt voor de reactie. Wellicht is prijs dan idd een overweging om de techniek los aan te schaffen…. Het leek ons wel praktisch (en snel), maar hebben we bijv. twijfels over de samenstelling van dit pakket.

De keuze aan pompen is enorm en waar ga je voor. Zinvol om dan toch offertes op te vragen voor de losse techniek. Kun je hier iets in betekenen?

Reageer
    • zwembadforum.eu
      10 maart 2021 om 11:51 #11527

Ja dat kan ik. Mail je wensen even naar mail@bouwzelfjezwembad.nl.

Installatie kan ik helaas niet aanbieden, wel lever ik materialen die je redelijk makkelijk zelf kan verwerken.

Maurice van den Heuvel is eigenaar van Bouwzelfjezwembad.nl. Founder van dit forum en al 30 jaar leverancier van zwembaden en accessoires.
      Nieuwsgierig? Bekijk mijn mini-cursussen over zwembaden.

Reageer
Antwoord aan:

filter pallet

Afbeeldingen plaatsen

Drag & drop, tap, of click

Je informatie:

Annuleren