Geen flow

• Aanmaker
    Onderwerp
    Reageer

Hallo,  wij hebben een zwembad met zoutelectrolyse (hayward aqua rite pro). Hij geeft in het menu steeds aan geen flow. Daardoor doet de orb ook helemaal niets. Dus we zien in het menu niets omdat elektrolyse hierdoor niets doet. Water is overigens wel helder. We hebben een nieuwe flowswitch geïnstalleerd. Daardoor deed hij het een aantal dagen, maar nu staat er weer ‘geen flow’ in het menu. Iemand suggesties? Alvast bedankt.

groeten,

Angelique

• Auteur
    Antwoorden
    • zwembadforum.eu
      27 mei 2020 om 14:00 #893

Je zou even een foto kunnen plaatsen van het schema waar de flowswitch zit. Dit zijn overigens wel producten die redelijk snel weigeren en dus problemen opleveren is mijn ervaring.

Maurice van den Heuvel is eigenaar van Bouwzelfjezwembad.nl. Founder van dit forum en al 30 jaar leverancier van zwembaden en accessoires.
      Nieuwsgierig? Bekijk mijn mini-cursussen over zwembaden.

Reageer
    • Rudy De Vijlder
      28 mei 2020 om 16:05 #991

Ik denk dat je de bypass moet bij regelen, volgens mij heb je te veel flow en maakt dit telkens je flowswitch stuk ( sommige zijn zeer  breekbaar ).

Reageer
    • zwembadforum.eu
      28 mei 2020 om 19:32 #997

Ik vermoed dat een bypass niet veel zal veranderen aan de druk. Het gaat toch niet om de hoeveelheid water?

Maurice van den Heuvel is eigenaar van Bouwzelfjezwembad.nl. Founder van dit forum en al 30 jaar leverancier van zwembaden en accessoires.
      Nieuwsgierig? Bekijk mijn mini-cursussen over zwembaden.

Reageer
Antwoord aan:

Geen flow

Afbeeldingen plaatsen

Drag & drop, tap, of click

Je informatie:

Annuleren