kleur zwembad

• Aanmaker
    Onderwerp
    Reageer
    tommytommy
    Deelnemer

Hoihoi iedereen,

mIk ben op zoek naar verschillende foto's van zwembaden om de kleur te kunnen bepalen welke ik zelf zou willen gebruiken.

Voorlopig twijfel ik tussen wit en licht grijs.

Voor -en nadelen van een bepaalde kleur? Bv donkerder blauw tov licht grijs.

Ik wil graag vinylester bouwen(gemetst)

Alvast bedankt

• Auteur
    Antwoorden
    • zwembadforum.eu
      15 mei 2020 om 09:38 #351

Dit is een zwembad in de kleur wit (folie)

Dit is een zwembad met grijze gewapende folie:

Maurice van den Heuvel is eigenaar van Bouwzelfjezwembad.nl. Founder van dit forum en al 30 jaar leverancier van zwembaden en accessoires.
      Nieuwsgierig? Bekijk mijn mini-cursussen over zwembaden.

Reageer
    • tommy
      15 mei 2020 om 09:42 #352

het grijs lijkt me redelijk licht-grijs te zijn? Klopt dit?

Reageer
    • zwembadforum.eu
      15 mei 2020 om 09:54 #354

Klopt, gewapende folie in de kleur antraciet heb ik geen foto van, maar is erg donker hoor. Verder zijn daar geen andere opties in.

Maurice van den Heuvel is eigenaar van Bouwzelfjezwembad.nl. Founder van dit forum en al 30 jaar leverancier van zwembaden en accessoires.
      Nieuwsgierig? Bekijk mijn mini-cursussen over zwembaden.

Reageer
    • funny - pool bv
      15 mei 2020 om 21:41 #365

vinylester bad in licht grijs

Dit is een zwembad dat ik heb aangelegd met styropoolblokken en lichtgrijze vinylester

funny pool

Reageer
    • Sylvester
      15 mei 2020 om 23:30 #368

Eigenlijk is het simpel. Hoe lichter de liner of het bad, hoe lichter de kleur van het water.

Reageer
    • annelies b
      20 mei 2020 om 19:53 #552

Hier kleur antraciet gekozen, omdat ik het wat ‘natuurlijker’ wou doen ogen. Zelf nog niet ondervonden maar hoe donkerder, hoe meer kans dat je boven de waterlijn verkleuring krijgt. Voordeel zou zijn, dat het water op zonnige dag meer opwarmt dan bv witte liner.

Maar denk dat je beter de ‘esthetische’ voorkeur volgt van de vrouw des huizes (smiley)

Reageer
Antwoord aan:

kleur zwembad

Afbeeldingen plaatsen

Drag & drop, tap, of click

Je informatie:

Annuleren