Oxilife ineens in Spaans en in installateursmenu

• Aanmaker
    Onderwerp
    Reageer
    Bert CollingBert Colling
    Deelnemer

Mijn Oxilife staat ineens in het Spaans en in de installateursmenu. Eender wat ik wil doen, krijg ik de melding dat er een communicatiefout is. Ook mijn pomp krijg ik niet meer opgestart. Iemand een idee wat dit kan zijn en welke oplossing hiervoor is? Alvast bedankt!

• Auteur
    Antwoorden
    • zwembadforum.eu
      2 juli 2025 om 10:57 #43929

Met ChatGPT vertalen en weer terug naar Nederlands?

Of kan je verbinden met wifi en dan online settings aanpassen?

Maurice van den Heuvel is eigenaar van Bouwzelfjezwembad.nl. Founder van dit forum en al 30 jaar leverancier van zwembaden en accessoires.
      Nieuwsgierig? Bekijk mijn mini-cursussen over zwembaden.

Reageer
    • Bert Colling
      2 juli 2025 om 11:12 #43930

Het Spaans is niet zozeer het probleem. Wel dat ik niets kan veranderen in de instellingen en constant de communicatiefout krijg. Heb nooit verbinding met Wifi gehad en heb ook die module niet. Volgens de verkoper is dit blijkbaar een nog voorkomend probleem door extreme hitte. Vermoedelijk de condensator maar hij gaat me op de hoogte houden (gaat contact opnemen met verdeler).

Reageer
      • zwembadforum.eu
        3 juli 2025 om 15:29 #43936

Ja, laatst ook bij mij een defect aan de condensator, een relatief eenvoudig euvel. Maar of dat ie daardoor Spaans gaat praten weet ik niet.

Wel dat er momenteel aan de Oxilife wat haken en ogen zitten qua functionering etc. Ontzettend populair toestel, maar niet geheel onomstreden. Wat ook voor mij reden is om het niet meer te leveren.

Maurice van den Heuvel is eigenaar van Bouwzelfjezwembad.nl. Founder van dit forum en al 30 jaar leverancier van zwembaden en accessoires.
        Nieuwsgierig? Bekijk mijn mini-cursussen over zwembaden.

Reageer
Antwoord aan:

Oxilife ineens in Spaans en in installateursmenu

Afbeeldingen plaatsen

Drag & drop, tap, of click

Je informatie:

Annuleren