RvS zwembadtrap in houten dek

• Aanmaker
    Onderwerp
    Reageer

Ik heb inspiratie nodig bij het volgende probleem. We gaan een rond zwembad half in de berg ingraven met een houten terras dat over steekt over de rand van het zwembad. Dit terras komt op palen . De RvS trap is geleverd met twee kunstof houders die je in beton moet gieten. Weet iemand hoe Ilse trap kan monteren zonder beton?Ingiet voeten

• Auteur
    Antwoorden
    • Sylvester
      7 april 2022 om 18:54 #36518

Welkom als nieuw lid. Hopelijk vind je hier alle antwoorden.

Let wel op dat je profielfoto niet dient om een foto van je vraag te plaatsen. Plaats een mooie vaste foto als profielfoto, en plaats een foto van het probleem in het onderwerp.

Ik vermoed dat het toch moeilijk is om op jouw vraag te antwoorden. Je zal wat moeten gaan knutselen of een andere trap kopen die je ‘halfstok’ kan bevestigen op een platte ondergrond.

Voorbeeld:

Reageer
    • Leo Jorissen
      7 april 2022 om 21:49 #36519

Hallo Manon,

Als je hout als terras hebt kun je trap eenvoudig monteren. Ipv de ingietvoeten boor je nu 2 gaten in de vlonderplanken waar je de trap doorheen steekt.

Onderzijde de steunen extra verankeren.

Had zelf een rechte trap zie foto.

Reageer
    • zwembadforum.eu
      15 april 2022 om 10:51 #36549

Je hebt hiervoor speciale ‘steiger-opties’. Dit zijn flenzen met een opgelaste rvs pijp waarover je de trap eenvoudig kan plaatsen.

Dit is de enige juiste manier om dit te monteren. Even navragen bij je leverancier!

Maurice van den Heuvel is eigenaar van Bouwzelfjezwembad.nl. Founder van dit forum en al 30 jaar leverancier van zwembaden en accessoires.
      Nieuwsgierig? Bekijk mijn mini-cursussen over zwembaden.

Reageer
Antwoord aan:

RvS zwembadtrap in houten dek

Afbeeldingen plaatsen

Drag & drop, tap, of click

Je informatie:

Annuleren