Soorten skimmer betonnen zwembad

• Dit onderwerp bevat 3 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren geleden door Anoniem.
  • Aanmaker
    Onderwerp
    Reageer
    Filip DestrykerFilip Destryker
    Deelnemer

na tal van sites bezocht te hebben zie ik even de bomen niet meer door het bos: iemand ervaring met verschillendesoorten skimmers voor een betonnen gepolyestered zwembad, en welke als bestewordt ervaren? Thx

• Auteur
    Antwoorden
    • zwembadforum.eu
      14 juni 2020 om 20:18 #1439

Tja, er wordt wellicht veel informatie gegeven, maar of het je ook helpt.

Belangrijk is om een skimmer te nemen die ook geschikt is voor een liner. Dan kan je indien je wil later alsnog een folie plaatsen en afwerken.

Verder kies je voornamelijk tussen een gewone skimmer of een model met een hoge waterlijn.

Maurice van den Heuvel is eigenaar van Bouwzelfjezwembad.nl. Founder van dit forum en al 30 jaar leverancier van zwembaden en accessoires.
      Nieuwsgierig? Bekijk mijn mini-cursussen over zwembaden.

Reageer
    • Cederic M
      15 juni 2020 om 23:36 #1459

Ik heb de Weltico A800 hoogwaterlijn skimmer voor beton & liner geplaatst.

Let wel op! Bouw hem best nadien in… . Giet hem niet mee in tenzij je kan maken dan de skimmermond genoeg tegendruk heeft met bvb voldoende isimo in de mond te plaatsen …. Bij het uitharden van het beton kan de skimmermond immers buigen wegens het plastiek gewoonwegniet voldoende dik/sterk is rond mond als je dit vergelijkt met een standaard skimmer.

Reageer
    • Anoniem
      29 juli 2020 om 21:51 #2345

<p style=”text-align: left;”>Ook Weltico A800 voorzien, isomoplaat was bij de levering aanwezig dus zou niet mogen voorvallen. Deze hoogwaterlijnskimmef zorgt voor een afstand van 63mm onder tegel!</p>

Reageer
Antwoord aan:

Soorten skimmer betonnen zwembad

Afbeeldingen plaatsen

Drag & drop, tap, of click

Je informatie:

Annuleren