Sugar valley ox2 Communication Error

• Aanmaker
    Onderwerp
    Reageer
    Frans Van BusselFrans Van Bussel
    Deelnemer

Goedeavond allemaal, Onze sugar valley ox2 geeft op het scherm communication error. Deze melding kun je weg krijgen maar ik kan niks doen in de instellingen. Dus het lijkt erop dat het scherm niet communiseert met de printplaat. We hebben de twee extra aansluitingen geprobeerd voor het scherm maar dit werkt ook niet. Zijn er mensen bekend met dit probleem en zoja wat was jullie oplossing. Mvg Frans v Bussel

• Auteur
    Antwoorden
    • zwembadforum.eu
      22 mei 2026 om 09:37 #44776

Hoe oud is het systeem? Met name apparaten uit 2020/2021 geven veel problemen.

Maurice van den Heuvel is eigenaar van Bouwzelfjezwembad.nl. Founder van dit forum en al 30 jaar leverancier van zwembaden en accessoires.
      Nieuwsgierig? Bekijk mijn mini-cursussen over zwembaden.

Reageer
    • Frans Van Bussel
      22 mei 2026 om 09:54 #44777

Ja klopt ergens tussen 2020 en 2021. Is dit nog te repareren?

Reageer
      • zwembadforum.eu
        22 mei 2026 om 10:27 #44778

Ik vermoed van niet. Alles kan, maar of het zinvol is? Qua timing zal je binnenkort wellicht ook de cel moeten vervangen en dat is sowieso al kostbaar.

Je kan het het beste opnemen met de leverancier. En anders zijn er hele mooie alternatieven tegenwoordig. Veel makkelijker te installeren ook.

Maurice van den Heuvel is eigenaar van Bouwzelfjezwembad.nl. Founder van dit forum en al 30 jaar leverancier van zwembaden en accessoires.
        Nieuwsgierig? Bekijk mijn mini-cursussen over zwembaden.

Reageer
Antwoord aan:

Sugar valley ox2 Communication Error

Afbeeldingen plaatsen

Drag & drop, tap, of click

Je informatie:

Annuleren