Vervanging PC Solar lamellen

• Aanmaker
    Onderwerp
    Reageer
    Frederic MerckxFrederic Merckx
    Deelnemer

Hallo,

Een aantal jaar geleden heb ik zelf een zwembad gezet met de hulp van een zwembadbouwer. Nu zijn er een aantal lamellen stuck, maar mijn zwembadbouwer antwoordt niet meer op mijn vragen. Daarom heb ik beslist om zelf op zoek te gaan.

Het zijn PC Solar lamellen maar er staat geen merk op. Het lijkt heel fel op de Aquadeck metallic polycarbonaat lamellen maar ik ben niet zeker.

De afmetingen zijn:

Lengte: 3m99 (zwembad is 4m breed)

Breedte bovenkant ‘grijs): 6,2 mm

Breedte onderkant (zwart): 7mm

Dikte: 1,5cm

Kan iemand me helpen waar ik die zou kunnen vinden (ongeveer 1m²). Bij Toppy's leveren ze enkel vanaf 10m²

• Auteur
    Antwoorden
    • Sylvester
      28 augustus 2025 om 16:58 #44342

Aquadeck of Aquatop, ze lijken op elkaar.

Reageer
    • zwembadforum.eu
      29 augustus 2025 om 20:43 #44343

Je kan ook de leverancier/zwembadbouwer benoemen. Vaak kan je dan aan de website wel herleiden welk merk het is.

Probleem is dat er erg veel varianten zijn en ze zijn vrijwel niet compatibel met elkaar. En leveranciers zijn zeker niet happig op het aanleveren van enkele stuks. Transportkosten, het op maat maken… voor enkel losse lamellen is dit geen uitdaging voor hen.

Maurice van den Heuvel is eigenaar van Bouwzelfjezwembad.nl. Founder van dit forum en al 30 jaar leverancier van zwembaden en accessoires.
      Nieuwsgierig? Bekijk mijn mini-cursussen over zwembaden.

Reageer
    • Sylvester
      29 augustus 2025 om 20:45 #44344

Hoeveel jaar zijn ze eigenlijk? Die van mij waren 4 jaar, heb er gratis nieuwe gekregen.

Reageer
Antwoord aan:

Vervanging PC Solar lamellen

Afbeeldingen plaatsen

Drag & drop, tap, of click

Je informatie:

Annuleren