Werken de meldingen nog?
- Dit onderwerp bevat 17 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren geleden door
zwembadforum.eu.
-
AanmakerOnderwerp
-
SylvesterModeratorIk stel vast dat ik de laatste tijd weinig (bijna geen) meldingen meer krijg van het forum, ondanks dat er toch gepost wordt. Ik heb een abonnement op alle rubrieken, 12 in totaal.
Dat wil dus zeggen dat je een melding krijgt als iemand een nieuw topic in die rubriek plaatst. Maar ik merk de laatste tijd dat ik geen melding meer krijg.
Zou er iets mis zijn?
-
AanmakerOnderwerp
-
AuteurAntwoorden
-
-
26 juli 2020 om 12:53 #2273Ik heb geen idee, goeie vraag. Ik zal het bij de systeembeheerder even vragen.
Maurice van den Heuvel is eigenaar van Bouwzelfjezwembad.nl. Founder van dit forum en al 30 jaar leverancier van zwembaden en accessoires.
Nieuwsgierig? Bekijk mijn mini-cursussen over zwembaden.
-
1 augustus 2020 om 22:59 #2454Nee klopt, ik heb er ook last van…. duik er morgen in.
Maurice van den Heuvel is eigenaar van Bouwzelfjezwembad.nl. Founder van dit forum en al 30 jaar leverancier van zwembaden en accessoires.
-
2 augustus 2020 om 12:44 #2478Ik heb instellingen aangepast, dus eigenlijk zouden jullie hierover een email moeten ontvangen. Graag even feedback of dit ook zo is.
-
Ik merk nu wel iets anders. Als je nu op de link in de mail klikt zie je alleen maar het antwoord van die éne persoon, de andere antwoorden zijn er niet. Normaal gezien zou je nu naar het ganse topic moeten gaan met dan specifiek die plaats van dat bericht, zodat je nog naar boven en naar beneden kan scrollen.
-
2 augustus 2020 om 15:04 #2605Dat was een foutje van mij en dit zou nu aangepast moeten zijn. Graag even een feedback hierop.
-
2 augustus 2020 om 18:52 #2721Ja dat moet ik dan even checken, heb nu een item toegevoegd. Snap wat je bedoelt, maar weet niet of dit de manier is.
-
@sylvester heeft net gereageerd op mijn topic maar nu weer geen melding daarvan ?
-
2 augustus 2020 om 22:36 #2913De mails worden in ieder geval verzonden, dat kan ik duidelijk zien. Hopelijk nu alles weer beter zo.
-
-
AuteurAntwoorden