Zwembad vloer egaliseren

• Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren geleden door Anoniem.
  • Aanmaker
    Onderwerp
    Reageer
    ImaniImani
    Deelnemer

Ik heb in mijn zwembad een betonnen vloer gestort. De vloer is helemaal uitgehard maar ik ben niet te vrede met de gladheid van de vloer. Nu zou ik dit willen egaliseren maar ik vind de egaliseer mortel erg duur en heb tevens ook nog zakken cement hier liggen. Is het niet mogelijk om de vloer te egaliseren met cement? En zo ja is dit ook wel sterk genoeg? Het zwembad word 6M bij 4M. Iemand enig idee??

• Auteur
    Antwoorden
    • zwembadforum.eu
      23 juli 2020 om 21:06 #2254

Nee ik denk dat enkel cement een te grote kans geeft dat deze op den duur los gaat komen. Dat wil je niet, want is niet te herstellen.

Ik zou echt egaline adviseren.

Maurice van den Heuvel is eigenaar van Bouwzelfjezwembad.nl. Founder van dit forum en al 30 jaar leverancier van zwembaden en accessoires.
      Nieuwsgierig? Bekijk mijn mini-cursussen over zwembaden.

Reageer
    • Anoniem
      29 juli 2020 om 19:44 #2330

Ikzelf ga de wanden en vloer bekleden met 15mm polyethyleen isolatie (op rol). Dit biedt ten eerste een zachte ondergrond tijdens het zwemmen, maar vangt ook oneffenheden metselmuur, polystyreenblokken,….,betonvloer op.

Wel verlijmen met de gepaste lijm! Prijs 700€ voor 75m² incl. btw

Reageer
Antwoord aan:

Zwembad vloer egaliseren

Afbeeldingen plaatsen

Drag & drop, tap, of click

Je informatie:

Annuleren