Luc_1972
Aangemaakte reacties
-
AuteurAntwoorden
-
Ik heb dus nu alleen een afstandsbediening (daarvoor is die EATON – links op plaatje) en ik zou graag de Shelly Plus 1 willen toevoegen dat ik beide kan gebruiken: afstandsbediening + bediening via app.
Bijgevoegd is de situatie nu (alleen EATON, geen sleutel bediening).

Wat bedoel je met “In principe werkt de originele bediening met een afstandsbediening Ên met een dubbele schakelaar.”?
Super bedankt voor de info en uitgebreide beschrijving. Ik worstel ook al een tijd met die afstandsbediening op de Aquadeck en vind het een belachelijk duur apparaat… Zou dan ook graag het Aquadeck willen integreren met Homekit of Homeassistant door gebruik te maken van Shelly1, dit lijkt redelijk makkelijk te doen.
Is het echter ook mogelijk om de originele Eaton te behouden (voor de afstandsbediening) en de Shelly1 dan ernaast te plaatsen? Dan zou ik beide kunnen gebruiken voor de besturing van het Aquadeck. Kan ik dus de kabels die naar de Eaton gaan ook doorlussen naar de Shelly zodat beide gebruikt kunnen worden?
Of is dit te veel geknutsel en niet aan te raden…? (ik ben een leek op dit gebied, dus alle advies is welkom )

-
AuteurAntwoorden